همایش جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و بسیجیان برگزار گردید.

 همایش  جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان کوهبنان با سخنرانی فرماندار و  حضور جمعی از مسئولین، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و بسیجیان برگزار گردید.

در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: ماندگاری نظام اسلامی مرهون دلاور مردی همه رزمندگان و ایثارگران و در راس آنان شهداست.

وی ابراز داشت: مقام‌معظم رهبری در آغاز ده پنجم انقلاب در سال ۹۷ بیانیه‌ای را ارائه کردند که بیشتر بر روی جوانان تاکید دارد، زیرا آنان در ساخت ایران اسلامی نقش آفرین هستند.

فرماندار کوهبنان افزود: از ابتدای انقلاب تا امروز همواره ما در حال جهاد و مبارزه با دشمنان و بدخواهان هستیم لذا جوانان جهادگر در ساخت دنیا و آخرت خود و دیگران نقش آفرین هستند.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: نگاه خوش بینانه به آینده، کسب علم، دانش و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرز بندی با دشمن، سبک زندگی اسلامی از جمله اصولی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کوهبنان بر تولید داخلی، توجه به اقتصاد مقاومتی، مولد سازی علم، مردمی کردن اقتصاد و عملی نمودن شعار‌های سال رهبر فرزانه و متفکر انقلاب توسط مسئولین و مردم تاکید کرد.

فرماندار کوهبنان گفت: کار جهادی و انقلابی، مسئولیت پذیری، تقویت معنویت و بصیرت از جمله اموری است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
 
پخش کلیپ، سرود جمهوری و صلوات خاصه امام رضا (ع)، اجرای ورزشی زورخانه‌ای مالک اشتر، تقدیم پرچم گروه‌های جهادی از پیشکسوت و جهادگر دیروز این عرصه به نماینده جوانان و جهادگر امروز شهرستان کوهبنان و تجلیل از دانش آموزان بسیجی از جمله برنامه‌ها بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار